
Την χθεσινή συνεδρίαση της βουλής για την ψήφιση του νέου μνημονίου...
σχολίασε στο προσωπικό της προφίλ στο facebook, η ηθοποιός Ελένη Ράντου.
Η δημοφιλής ηθοποιός, που με κάθε ευκαιρία τοποθετείται επί των πολιτικών εξελίξεων, παρομοίασε τη βουλή ως ζωντανό after ψυχιατρείο, συμπληρώνοντας:
''Πόσες δόσεις θλιβερής πραγματικότητας να αντέξει κανείς;''
.
Πηγή
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
