ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Ήπιε χλωρίνη γα να αυτοκτονήσει « aitoloakarnanianet

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Ήπιε χλωρίνη γα να αυτοκτονήσει



Τέλος στη ζωή της, καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα χλωρίνης,


επιχείρησε να βάλει μια κοπέλα η οποία κατοικοί στην περιοχή της πλατείας Πυροσβεστείου, 

λίγα λεπτά μετά τις 11 το βράδυ του Σαββάτου

Η γυναίκα εντοπίστηκε από τους οικείους της, οι οποίοι ενημέρωσαν το ΕΚΑΒ για την 

μεταφορά της οποίας στο νοσοκομείο σήμανε συναγερμός
Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook