Κατηγορία
ΕΛΛΑΔΑ
στις
12:20 π.μ.
| 
Κυριακή 21 Ιουνίου 2015
Τέλος στη ζωή της, καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα χλωρίνης,
επιχείρησε να βάλει μια κοπέλα η οποία κατοικοί στην περιοχή της πλατείας Πυροσβεστείου,
λίγα λεπτά μετά τις 11 το βράδυ του Σαββάτου
Η γυναίκα εντοπίστηκε από τους οικείους της, οι οποίοι ενημέρωσαν το ΕΚΑΒ για την
μεταφορά της οποίας στο νοσοκομείο σήμανε συναγερμός
Πηγή