ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!!! Ελληνόπουλα ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΝ τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ! « aitoloakarnanianet

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!!! Ελληνόπουλα ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΝ τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!

3


Για πολλούς ακούγεται ακατόρθωτο αλλά αυτά τα ελληνόπουλα


 το τόλμησαν και μπράβο τους…

Εθνικός Ύμνος μέσα στην Αγιά Σοφιά (Greek anthem in Hagia Sophia)






loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook