ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!!! Ελληνόπουλα ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΝ τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!!! Ελληνόπουλα ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΝ τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:00 π.μ.  |  Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

3


Για πολλούς ακούγεται ακατόρθωτο αλλά αυτά τα ελληνόπουλα


 το τόλμησαν και μπράβο τους…

Εθνικός Ύμνος μέσα στην Αγιά Σοφιά (Greek anthem in Hagia Sophia)






Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...