Ξεκίνησε η ρύθμιση βεβαιωμένων οφειλών στον δήμο Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Ξεκίνησε η ρύθμιση βεβαιωμένων οφειλών στον δήμο Αγρινίου

Ξεκίνησε η ρύθμιση βεβαιωμένων οφειλών στον δήμο Αγρινίου
Ο Δήμος Αγρινίου, ενημερώνει τους οφειλέτες του Δήμου, ότι είναι σε ισχύ η ρύθμιση βεβαιωμένων οφειλών στους ΟΤΑ με βάση τις διατάξεις του ν. 4321/2015 (ΦΕΚ 32 Α/21-03-2015).

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 1 του ν. 4321/2015 στην ρύθμιση υπάγεται το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26-5-2015 προς τους ΟΤΑ α & β βαθμού και τα νομικά πρόσωπα αυτών, συμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή την μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με τον ν. 1337/1983.

Για τις οφειλές αυτές η σχετική αίτηση για ένταξη στη ρύθμιση υποβάλλεται στην ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ (ΠΑΛΑΜΑ & ΜΑΒΙΛΗ 6 ΑΓΡΙΝΙΟ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ από 7-4-2015 έως 26-5-2015.

Το σύνολο των οφειλών δύναται να εξοφληθεί μέχρι και σε 100 μηνιαίες δόσεις, με ελάχιστο ποσό δόσης τα είκοσι (20,00) ευρώ.

Για την υπαγωγή στη ρύθμιση πρέπει να καταβληθεί η πρώτη δόση εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στην ρύθμιση.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook