Κατήγγειλαν για έκτη φορά οι Αγγελόπουλοι τον Γιαννακόπουλο « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Κατήγγειλαν για έκτη φορά οι Αγγελόπουλοι τον Γιαννακόπουλο

Κατήγγειλαν για έκτη φορά οι Αγγελόπουλοι τον Γιαννακόπουλο

Μία ακόμη καταγγελία για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο κατέθεσαν στον αθλητικό δικαστή ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος.
Η έκτη καταγγελία τους σχετίζεται με την παρουσία του κ. Γιαννακόπουλου στο ΟΑΚΑ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Απόλλωνα. Οι ιδιοκτήτες της “ερυθρόλευκης” ΚΑΕ χαρακτήρισαν την παρουσία του του “αφεντικού” του “τριφυλλιού” παράνομη.

Ο Ολυμπιακός διερωτάται πως συνέβη αυτό από τη στιγμή που ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει τιμωρηθεί έως το 2017 με απόφαση της ΕΦΙΠ και του ΑΣΕΑΔ και του απαγορεύεται η είσοδος στους αγωνιστικούς χώρους. 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook