'Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι Μπαμπινιώτες πιστοί στη παράδοση τήρησαν το έθιμο του κάψιμου του Ιούδα ,στο 6ο ευαγγέλιο οι καμπάνες χτυπούσαν πένθιμα, από το ιερό βγάζουν τον εσταυρωμένο Ακολούθησε έξω από το προαύλιο του σχολείου το κάψιμο του προδότη του Χριστού, του Ιούδα του Ισκαριώτη.
ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ:
mpampini
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!