Μεγάλη Πέμπτη το κάψιμο του Ιούδα...στη Μπαμπίνη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Μεγάλη Πέμπτη το κάψιμο του Ιούδα...στη Μπαμπίνη

στις   3:21 π.μ.  |  Παρασκευή 10 Απριλίου 2015



 'Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι Μπαμπινιώτες πιστοί στη παράδοση τήρησαν το έθιμο του κάψιμου του Ιούδα ,στο 6ο ευαγγέλιο οι καμπάνες χτυπούσαν πένθιμα, από το ιερό βγάζουν τον εσταυρωμένο   Ακολούθησε έξω από το προαύλιο του σχολείου το κάψιμο του προδότη του Χριστού, του Ιούδα του Ισκαριώτη.
ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ:



























mpampini

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...