Γιατί "λύγισε" η Αλέκα Καμηλά την ώρα της εκπομπής; « aitoloakarnanianet

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Γιατί "λύγισε" η Αλέκα Καμηλά την ώρα της εκπομπής;

Γιατί



Λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι πήρε το εξιτήριο της η Ελένη Μενεγάκη και μαζί με το σύντροφο της και την κορούλα της αναχώρησαν για το σπίτι τους.
Τα πλάνα της παρουσιάστριας έξω από Ιασώ αλλά και οι δηλώσεις που έκανε, έπαιξαν στην εκπομπή «Όλα παίζουν» με την Αλέκα Καμηλά να δείχνει ιδιαίτερα συγκινημένη.




loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook