Γιατί "λύγισε" η Αλέκα Καμηλά την ώρα της εκπομπής; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Γιατί "λύγισε" η Αλέκα Καμηλά την ώρα της εκπομπής;

στις   10:00 π.μ.  |  Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Γιατί



Λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι πήρε το εξιτήριο της η Ελένη Μενεγάκη και μαζί με το σύντροφο της και την κορούλα της αναχώρησαν για το σπίτι τους.
Τα πλάνα της παρουσιάστριας έξω από Ιασώ αλλά και οι δηλώσεις που έκανε, έπαιξαν στην εκπομπή «Όλα παίζουν» με την Αλέκα Καμηλά να δείχνει ιδιαίτερα συγκινημένη.




Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...