Τι κι αν είναι χειμώνας! Το σερφ δεν μπορεί να… περιμένει και η Ελεονώρα Μελέτη δεν έχει σταματήσει λεπτό να ασχολείται με το αγαπημένο της άθλημα, όσο φυσικά ο άνεμος το επιτρέπει! Έτσι, το περασμένο Σάββατο, μια μέρα μετά τη μεγάλη καταιγίδα που στα βόρεια προάστια δημιούργησε τεράστια προβλήματα, η παρουσιάστρια, βλέποντας τον ήλιο να λάμπει στην Ανάβυσσο, αποφάσισε να πάρει τον εξοπλισμό της και την αγαπημένη της σανίδα και να κατέβει παραλία….
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!