Ελεονώρα Μελέτη: «ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΑ στο….» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Ελεονώρα Μελέτη: «ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΑ στο….»

στις   3:15 μ.μ.  |  Τρίτη 14 Απριλίου 2015






 




Τι κι αν είναι χειμώνας! Το σερφ δεν μπορεί να… περιμένει και η Ελεονώρα Μελέτη δεν έχει σταματήσει λεπτό να ασχολείται με το αγαπημένο της άθλημα, όσο φυσικά ο άνεμος το επιτρέπει! Έτσι, το περασμένο Σάββατο, μια μέρα μετά τη μεγάλη καταιγίδα που στα βόρεια προάστια δημιούργησε τεράστια προβλήματα, η παρουσιάστρια, βλέποντας τον ήλιο να λάμπει στην Ανάβυσσο, αποφάσισε να πάρει τον εξοπλισμό της και την αγαπημένη της σανίδα και να κατέβει παραλία….













Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...