Βγήκε το “διαζύγιο” του ΠΑΟΚ με τον Αναστασιάδη « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Βγήκε το “διαζύγιο” του ΠΑΟΚ με τον Αναστασιάδη

Βγήκε το “διαζύγιο” του ΠΑΟΚ με τον Αναστασιάδη

Και... τυπικά χώρισαν οι δρόμοι του ΠΑΟΚ και του Έλληνα τεχνικό, με την ΠΑΕ να τονίζει πως “φεύγει ένας φίλος”
Ο Μακεδόνας τεχνικός υπέγραψε τη λύση της συνεργασίας, χωρίς να γίνει γνωστό το ποσόν της αποζημίωσης που θα εισπράξει.

Από την πλευρά του “δικεφάλου του Βορρά” τόνιζαν πως “... ο Αναστασιάδης φεύγει σαν φίλος, όπως θέλουμε να γίνεται με οποιονδήποτε αποχωρεί από τον ΠΑΟΚ”.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook