Και... τυπικά χώρισαν οι δρόμοι του ΠΑΟΚ και του Έλληνα τεχνικό, με την ΠΑΕ να τονίζει πως “φεύγει ένας φίλος”
Ο Μακεδόνας τεχνικός υπέγραψε τη λύση της συνεργασίας, χωρίς να γίνει γνωστό το ποσόν της αποζημίωσης που θα εισπράξει.
Από την πλευρά του “δικεφάλου του Βορρά” τόνιζαν πως “... ο Αναστασιάδης φεύγει σαν φίλος, όπως θέλουμε να γίνεται με οποιονδήποτε αποχωρεί από τον ΠΑΟΚ”.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...