Ψωμί για τέσσερις μέρες το Μ. Σάββατο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Ψωμί για τέσσερις μέρες το Μ. Σάββατο

epi-psomi

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου αρτοποιών Αγρινίου και περιχώρων «Η Δήμητρα»  εύχεται σε όλο το καταναλωτικό κοινό της περιοχής  ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ   και το ενημερώνει ότι το Μ. Σάββατο πρέπει να προμηθευτεί ψωμί για τέσσερις (4) ημέρες.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook