Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου αρτοποιών Αγρινίου και περιχώρων «Η Δήμητρα» εύχεται σε όλο το καταναλωτικό κοινό της περιοχής ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και το ενημερώνει ότι το Μ. Σάββατο πρέπει να προμηθευτεί ψωμί για τέσσερις (4) ημέρες.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!