Ψωμί για τέσσερις μέρες το Μ. Σάββατο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Ψωμί για τέσσερις μέρες το Μ. Σάββατο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:18 μ.μ.  |  Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

epi-psomi

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου αρτοποιών Αγρινίου και περιχώρων «Η Δήμητρα»  εύχεται σε όλο το καταναλωτικό κοινό της περιοχής  ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ   και το ενημερώνει ότι το Μ. Σάββατο πρέπει να προμηθευτεί ψωμί για τέσσερις (4) ημέρες.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...