Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου αρτοποιών Αγρινίου και περιχώρων «Η Δήμητρα» εύχεται σε όλο το καταναλωτικό κοινό της περιοχής ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και το ενημερώνει ότι το Μ. Σάββατο πρέπει να προμηθευτεί ψωμί για τέσσερις (4) ημέρες.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...