Αυτή είναι η επιστολή διαμαρτυρίας που υπέγραψε ο αδικοχαμένος Βαγγέλης και κατατέθηκε στη Βουλή! [photos]
"Οι απεγνωσμένοι μαθητές της Γαλακτοκομικής 2014-2015" είναι ο "τίτλος" τηςεπιστολής διαμαρτυρίας που είχε υπογράψει ο αδικοχαμένος Βαγγέλης Γιακουμάκης... με άλλους συμμαθητές του και την οποία είχε φέρει στη Βουλή η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, όπως ειπώθηκε νωρίτερα στην Ολομέλεια της Βουλής.
Δείτε την επιστολή.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!