Αυτή είναι η επιστολή διαμαρτυρίας που υπέγραψε ο αδικοχαμένος Βαγγέλης και κατατέθηκε στη Βουλή! [photos] « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Αυτή είναι η επιστολή διαμαρτυρίας που υπέγραψε ο αδικοχαμένος Βαγγέλης και κατατέθηκε στη Βουλή! [photos]



"Οι απεγνωσμένοι μαθητές της Γαλακτοκομικής 2014-2015" είναι ο "τίτλος" τηςεπιστολής διαμαρτυρίας που είχε υπογράψει ο αδικοχαμένος Βαγγέλης Γιακουμάκης...

με άλλους συμμαθητές του και την οποία είχε φέρει στη Βουλή η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, όπως ειπώθηκε νωρίτερα στην Ολομέλεια της Βουλής.





Δείτε την επιστολή.







loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook