Κατηγορία
ΕΛΛΑΔΑ
στις
10:15 μ.μ.
| 
Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015
"Οι απεγνωσμένοι μαθητές της Γαλακτοκομικής 2014-2015" είναι ο "τίτλος" τηςεπιστολής διαμαρτυρίας που είχε υπογράψει ο αδικοχαμένος Βαγγέλης Γιακουμάκης... με άλλους συμμαθητές του και την οποία είχε φέρει στη Βουλή η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, όπως ειπώθηκε νωρίτερα στην Ολομέλεια της Βουλής.