"Έκοψαν" το ρεύμα σε νεφροπαθή και άνεργο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

"Έκοψαν" το ρεύμα σε νεφροπαθή και άνεργο







«Έκοψαν» το ρεύμα χωρίς καμία προειδοποίηση σε άνεργο και σε νεφροπαθή στη Χαιρώνεια της Λιβαδειάς...



Αυτόπτης μάρτυρας στις ενέργειες διακοπής ηλεκτροδότησης του κλιμακίου της ΔΕΗ ήταν ο πρόεδρος του χωριού που κινητοποίησε τις αρχές του Δήμου.


Το ρεύμα τελικά επανασυνδέθηκε αργά το μεσημέρι και στις δύο κατοικίες ευτυχώς χωρίς απρόβλεπτες συνέπειες καθώς ο νεφροπαθής υποστηριζόταν από ιατρικό μηχάνημα.

Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook