"Έκοψαν" το ρεύμα σε νεφροπαθή και άνεργο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

"Έκοψαν" το ρεύμα σε νεφροπαθή και άνεργο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:45 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015







«Έκοψαν» το ρεύμα χωρίς καμία προειδοποίηση σε άνεργο και σε νεφροπαθή στη Χαιρώνεια της Λιβαδειάς...



Αυτόπτης μάρτυρας στις ενέργειες διακοπής ηλεκτροδότησης του κλιμακίου της ΔΕΗ ήταν ο πρόεδρος του χωριού που κινητοποίησε τις αρχές του Δήμου.


Το ρεύμα τελικά επανασυνδέθηκε αργά το μεσημέρι και στις δύο κατοικίες ευτυχώς χωρίς απρόβλεπτες συνέπειες καθώς ο νεφροπαθής υποστηριζόταν από ιατρικό μηχάνημα.

Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...