Κι όμως έγινε και αυτό! Στη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης ψήφισαν τρεις φορές τον μοναδικό υποψήφιο και δεν τον έβγαλαν! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Κι όμως έγινε και αυτό! Στη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης ψήφισαν τρεις φορές τον μοναδικό υποψήφιο και δεν τον έβγαλαν!

Κι όμως έγινε και αυτό! Στη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης ψήφισαν τρεις φορές τον μοναδικό υποψήφιο και δεν τον έβγαλαν!


Και όμως συνέβη: Στην Νομαρχιακή Επιτροπή Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ έγιναν τρεις φορές εκλογικές διαδικασίες για να αναδειχθεί ένας συντονιστής.

Υποψήφιος ήταν ένας και μοναδικός, ο κ. Μίλτος Οικονόμου. Και όμως και η αποψινή - τρίτη κατά σειρά - συνεδρίαση ο κ. Οικονόμου, δεν συγκέντρωσε την απαιτούμενη απόλυτη πλειοψηφία και η ψηφοφορία απέβη και αυτή άκαρπη.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μετά από αυτή την εξέλιξη, τα ηνία της οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ στην Α΄ Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει η Πολιτική Γραμματεία και θα κινηθούν οι διαδικασίες που προβλέπει το καταστατικό του κόμματος.



Πηγή: iefimerida.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook