Κι όμως έγινε και αυτό! Στη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης ψήφισαν τρεις φορές τον μοναδικό υποψήφιο και δεν τον έβγαλαν! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Κι όμως έγινε και αυτό! Στη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης ψήφισαν τρεις φορές τον μοναδικό υποψήφιο και δεν τον έβγαλαν!

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   7:00 π.μ.  |  Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Κι όμως έγινε και αυτό! Στη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης ψήφισαν τρεις φορές τον μοναδικό υποψήφιο και δεν τον έβγαλαν!


Και όμως συνέβη: Στην Νομαρχιακή Επιτροπή Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ έγιναν τρεις φορές εκλογικές διαδικασίες για να αναδειχθεί ένας συντονιστής.

Υποψήφιος ήταν ένας και μοναδικός, ο κ. Μίλτος Οικονόμου. Και όμως και η αποψινή - τρίτη κατά σειρά - συνεδρίαση ο κ. Οικονόμου, δεν συγκέντρωσε την απαιτούμενη απόλυτη πλειοψηφία και η ψηφοφορία απέβη και αυτή άκαρπη.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μετά από αυτή την εξέλιξη, τα ηνία της οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ στην Α΄ Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει η Πολιτική Γραμματεία και θα κινηθούν οι διαδικασίες που προβλέπει το καταστατικό του κόμματος.



Πηγή: iefimerida.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...