Δίχως τέλος η τραγωδία στο Λουτρό Αμφιλοχίας – Τέταρτος νεκρός από τη φονική έκρηξη « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Δίχως τέλος η τραγωδία στο Λουτρό Αμφιλοχίας – Τέταρτος νεκρός από τη φονική έκρηξη

Έχασε τη μάχη με τη ζωή  χθες το απογευμα ακόμη ένα θύμα της φονική έκρηξης της 4ης Φεβρουαρίου στο Λουτρό Αμφιλοχίας. Ένας 73χρονος κάτοικος Λουτρού που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών είναι το τέταρτο θύμα της τραγωδίας.....


Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί την Τρίτη στον Άγιο Νικόλαο Λουτρού.
Τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του.

e-maistros
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook