Δίχως τέλος η τραγωδία στο Λουτρό Αμφιλοχίας – Τέταρτος νεκρός από τη φονική έκρηξη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Δίχως τέλος η τραγωδία στο Λουτρό Αμφιλοχίας – Τέταρτος νεκρός από τη φονική έκρηξη

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:25 π.μ.  |  Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Έχασε τη μάχη με τη ζωή  χθες το απογευμα ακόμη ένα θύμα της φονική έκρηξης της 4ης Φεβρουαρίου στο Λουτρό Αμφιλοχίας. Ένας 73χρονος κάτοικος Λουτρού που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών είναι το τέταρτο θύμα της τραγωδίας.....


Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί την Τρίτη στον Άγιο Νικόλαο Λουτρού.
Τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του.

e-maistros
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...