
Μετά από γνωμάτευση των γιατρών Λίνας Βεργοπούλου και Σπύρου Σακκά, που...επισκέφτηκαν σήμερα τη φυλακή Γ τύπου του Δομοκού, μεταφέρονται στο νοσοκομείο Λαμίας οι απεργοί πείνας Δημήτρης Κουφοντίνας και Γιώργος Σοφιανίδης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!