Στο νοσοκομείο οι δύο πρώτοι απεργοί πείνας « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Στο νοσοκομείο οι δύο πρώτοι απεργοί πείνας



Μετά από γνωμάτευση των γιατρών Λίνας Βεργοπούλου και Σπύρου Σακκά, που...επισκέφτηκαν σήμερα τη φυλακή Γ τύπου του Δομοκού, μεταφέρονται στο νοσοκομείο Λαμίας οι απεργοί πείνας Δημήτρης Κουφοντίνας και Γιώργος Σοφιανίδης.






loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook