Στο νοσοκομείο οι δύο πρώτοι απεργοί πείνας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Στο νοσοκομείο οι δύο πρώτοι απεργοί πείνας

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:31 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015



Μετά από γνωμάτευση των γιατρών Λίνας Βεργοπούλου και Σπύρου Σακκά, που...επισκέφτηκαν σήμερα τη φυλακή Γ τύπου του Δομοκού, μεταφέρονται στο νοσοκομείο Λαμίας οι απεργοί πείνας Δημήτρης Κουφοντίνας και Γιώργος Σοφιανίδης.






Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...