Παλαιτσάκη: Πρέπει να πηγαίνω κάθε μήνα στο νοσοκομείο - BINTEO « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Παλαιτσάκη: Πρέπει να πηγαίνω κάθε μήνα στο νοσοκομείο - BINTEO

Παλαιτσάκη: Πρέπει να πηγαίνω κάθε μήνα στο νοσοκομείο - BINTEO

Η δημοσιογράφος Νανά Παλαιτσάκη μίλησε ανοιχτά για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.
"Έχω μετάλλαξη στο νωτιαίο μυελό και πρέπει να πηγαίνω κάθε μήνα στονοσοκομείο" αποκάλυψε η Νανά Παλαιτσάκη στον Μάρκο Σεφερλή.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Mega με μία":
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook