Η δημοσιογράφος Νανά Παλαιτσάκη μίλησε ανοιχτά για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.
"Έχω μετάλλαξη στο νωτιαίο μυελό και πρέπει να πηγαίνω κάθε μήνα στονοσοκομείο" αποκάλυψε η Νανά Παλαιτσάκη στον Μάρκο Σεφερλή.
Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Mega με μία":
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...