ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΣΟΚ! Τι νομίζετε πως κάνανε οι 5 κρητικοί "φίλοι" στα Γιάννενα μετά την κηδεία του Βαγγέλη; « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΣΟΚ! Τι νομίζετε πως κάνανε οι 5 κρητικοί "φίλοι" στα Γιάννενα μετά την κηδεία του Βαγγέλη;



Σύμφωνα με πληροφορίες που μας μετέφεραν αναγνώστες του blog  tromaktiko
λίγη μόλις ώρα από τις "μπαλωθιές" που τάραξαν την Κρήτη προς τιμήν του αδικοχαμένου Βαγγέλη, το γνωστό "παρεάκι" των 5 κρητικών της Γαλακτοκομικής πίνανε το καφεδάκι τους σε κεντρική καφετέρια της πόλης και παίζανε επιτραπέζια σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.



Αφού φυσικά πριν είχαν κάνει και τις πρώτες τους δηλώσεις στα ΜΜΕ δηλώνοντας θύματα κι όχι θύτες κι αφού παρευρέθηκαν και στο τρισάγιο που έγινε στο τόπο που βρέθηκε η σορός του Βαγγέλη.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook