
Σύμφωνα με πληροφορίες που μας μετέφεραν αναγνώστες του blog tromaktiko
λίγη μόλις ώρα από τις "μπαλωθιές" που τάραξαν την Κρήτη προς τιμήν του αδικοχαμένου Βαγγέλη, το γνωστό "παρεάκι" των 5 κρητικών της Γαλακτοκομικής πίνανε το καφεδάκι τους σε κεντρική καφετέρια της πόλης και παίζανε επιτραπέζια σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
Αφού φυσικά πριν είχαν κάνει και τις πρώτες τους δηλώσεις στα ΜΜΕ δηλώνοντας θύματα κι όχι θύτες κι αφού παρευρέθηκαν και στο τρισάγιο που έγινε στο τόπο που βρέθηκε η σορός του Βαγγέλη.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...