Με την κατηγορία της αποπλάνησης παιδιών κατ’ εξακολούθηση σε μία ακόμα σύλληψη προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές αυτή την φορά στην Θεσσαλονίκη.
Η σύλληψη ήταν αποτέλεσμα της καταγγελίας ανήλικου κοριτσιού, το οποίο επί πέντε χρόνια, ζούσε ένα δράμα.
Η νεαρή κοπέλα βρήκε τη δύναμη και κατήγγειλε τον 67χρονο στην Αστυνομία για ασελγείς πράξεις σε βάρος της.
Αυτό ήταν η αρχή του τέλους της δράσης του 67χρονου, αφού αμέσως άνδρες του Τμήματος Προστασίας Ανηλίκων προχώρησαν στη σύλληψη του, με τον σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος του και παραπομπής του στον εισαγγελέα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!