Με την κατηγορία της αποπλάνησης παιδιών κατ’ εξακολούθηση σε μία ακόμα σύλληψη προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές αυτή την φορά στην Θεσσαλονίκη.
Η σύλληψη ήταν αποτέλεσμα της καταγγελίας ανήλικου κοριτσιού, το οποίο επί πέντε χρόνια, ζούσε ένα δράμα.
Η νεαρή κοπέλα βρήκε τη δύναμη και κατήγγειλε τον 67χρονο στην Αστυνομία για ασελγείς πράξεις σε βάρος της.
Αυτό ήταν η αρχή του τέλους της δράσης του 67χρονου, αφού αμέσως άνδρες του Τμήματος Προστασίας Ανηλίκων προχώρησαν στη σύλληψη του, με τον σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος του και παραπομπής του στον εισαγγελέα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...