"Ας το βαφτίσουμε και ωραία Ελένη!" - Η ΑΤΑΚΑ της Μενεγάκη για το Μνημόνιο που μας άφησε άφωνους! (VIDEO) « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

"Ας το βαφτίσουμε και ωραία Ελένη!" - Η ΑΤΑΚΑ της Μενεγάκη για το Μνημόνιο που μας άφησε άφωνους! (VIDEO)



Για τις πολιτικές εξελίξεις και όσα ειπώθηκαν στο Eurogroup της Δεύτερας μίλησαν στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.
«Θέλουν να ζητήσουμε παράταση του Μνημονίου;» ρώτησε η Ελένη τον συνεργάτη της, Τάσο Τεργιάκη.

«Δεν θα το πούμε Μνημόνιο, όμως...» της απάντησε εκείνος.


«Ας το βαφτίσουμε και ωραία Ελένη! Είναι το ίδιο πράγμα;» είπε τότε η παρουσιάστρια.
Δείτε το απόσπασμα!

entertv.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook