"Ας το βαφτίσουμε και ωραία Ελένη!" - Η ΑΤΑΚΑ της Μενεγάκη για το Μνημόνιο που μας άφησε άφωνους! (VIDEO) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

"Ας το βαφτίσουμε και ωραία Ελένη!" - Η ΑΤΑΚΑ της Μενεγάκη για το Μνημόνιο που μας άφησε άφωνους! (VIDEO)

Κατηγορία LIFESTYLE στις   6:30 π.μ.  |  Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015



Για τις πολιτικές εξελίξεις και όσα ειπώθηκαν στο Eurogroup της Δεύτερας μίλησαν στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.
«Θέλουν να ζητήσουμε παράταση του Μνημονίου;» ρώτησε η Ελένη τον συνεργάτη της, Τάσο Τεργιάκη.

«Δεν θα το πούμε Μνημόνιο, όμως...» της απάντησε εκείνος.


«Ας το βαφτίσουμε και ωραία Ελένη! Είναι το ίδιο πράγμα;» είπε τότε η παρουσιάστρια.
Δείτε το απόσπασμα!

entertv.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...