Η καθίζηση είχε αρχικά εμφανιστεί την προηγούμενη εβδομάδα με τις πλημμύρες και εξελίχθηκε χθες το απόγευμα με αποτέλεσμα να γίνει διακοπή της κυκλοφορίας. Στο σημείο βρίσκεται ο ΓΓ του Δήμου Γ. Αλπός με τον Αντιδήμαρχο Χ. Τσόλκα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!