Η καθίζηση είχε αρχικά εμφανιστεί την προηγούμενη εβδομάδα με τις πλημμύρες και εξελίχθηκε χθες το απόγευμα με αποτέλεσμα να γίνει διακοπή της κυκλοφορίας. Στο σημείο βρίσκεται ο ΓΓ του Δήμου Γ. Αλπός με τον Αντιδήμαρχο Χ. Τσόλκα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...