Μητέρα τριών παιδιών έβαλε τέλος στη ζωή της « aitoloakarnanianet

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Μητέρα τριών παιδιών έβαλε τέλος στη ζωή της

Μητέρα τριών παιδιών έβαλε τέλος στη ζωή της

Τέλος στη ζωή της, σύμφωνα με όλες τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η αστυνομία, έβαλε μία γυναίκα ηλικίας 45 χρονών περίπου, στο Γαρδίκι Θεσπρωτίας.

Η γυναίκα κατάγονταν από την Αλβανία και μαζί με την οικογένειά της ζούσε στην περιοχή. Μητέρα τριών παιδιών η ίδια, εκ των οποίων το μικρότερο είναι μόλις δεκατριών ετών, αποφάσισε να τερματίσει τη ζωή της.

Η γυναίκα βρέθηκε απαγχονισμένη σε ελαιώνα του Γαρδικίου από κατοίκους της περιοχής.

Αμέσως ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ και η Αστυνομία και έσπευσαν στην περιοχή.

Από την έρευνα της Αστυνομίας και τα στοιχεία που έχει συλλέξει προκύπτει ότι η ίδια έβαλε τέλος στη ζωή της.



πηγή:epiruspost.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook