Μητέρα τριών παιδιών έβαλε τέλος στη ζωή της « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Μητέρα τριών παιδιών έβαλε τέλος στη ζωή της

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:20 π.μ.  |  Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Μητέρα τριών παιδιών έβαλε τέλος στη ζωή της

Τέλος στη ζωή της, σύμφωνα με όλες τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η αστυνομία, έβαλε μία γυναίκα ηλικίας 45 χρονών περίπου, στο Γαρδίκι Θεσπρωτίας.

Η γυναίκα κατάγονταν από την Αλβανία και μαζί με την οικογένειά της ζούσε στην περιοχή. Μητέρα τριών παιδιών η ίδια, εκ των οποίων το μικρότερο είναι μόλις δεκατριών ετών, αποφάσισε να τερματίσει τη ζωή της.

Η γυναίκα βρέθηκε απαγχονισμένη σε ελαιώνα του Γαρδικίου από κατοίκους της περιοχής.

Αμέσως ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ και η Αστυνομία και έσπευσαν στην περιοχή.

Από την έρευνα της Αστυνομίας και τα στοιχεία που έχει συλλέξει προκύπτει ότι η ίδια έβαλε τέλος στη ζωή της.



πηγή:epiruspost.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...