Στο "Κέντρο Αθηνών" επέλεξε να διασκεδάσει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, το βράδυ της Κυριακής.
Η νεαρή παρουσιάστρια του Alpha βρέθηκε στο νυχτερινό κέντρο, που εμφανίζεται με μεγάλη επιτυχία φέτος ο Νίκος Βέρτης, και διασκέδασε παρέα με καλές της φίλες...
Πηγή: yupiii.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!