Στο "Κέντρο Αθηνών" επέλεξε να διασκεδάσει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, το βράδυ της Κυριακής.
Η νεαρή παρουσιάστρια του Alpha βρέθηκε στο νυχτερινό κέντρο, που εμφανίζεται με μεγάλη επιτυχία φέτος ο Νίκος Βέρτης, και διασκέδασε παρέα με καλές της φίλες...
Πηγή: yupiii.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...