Ακινητοποιημένοι θα μείνουν την Τετάρτη, από τις 10:00 έως τις 13:00, οι συρμοί του τραμ, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα τις επόμενες ώρες...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!