Ακινητοποιημένοι θα μείνουν την Τετάρτη, από τις 10:00 έως τις 13:00, οι συρμοί του τραμ, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα τις επόμενες ώρες...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...