Ο ΟΦΗ περίμενε από την ΕΠΟ να εκδώσει τα δελτία των 8 μετεγγραφών που έκανε τον Ιανουάριο αλλά η ελληνική ομοσπονδία απάντησε αρνητικά.
Με περιορισμένες λύσεις θα παραταχθεί ο ΟΦΗ στο ματς κυπέλλου με την Skoda Ξάνθη αφού η ΕΠΟ δεν έβγαλε δελτία στους παίκτες που αποκτήθηκαν τον Ιανουάριο.
Ο Αναστόπουλος εδώ και καιρό χρησιμοποιεί μόνο 14 παίκτες οι οποίοι έχουν κουραστεί και δεν έχουν τη δυνατότητα να πάρουν ανάσες.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!