Η ΕΠΟ δεν έβγαλε δελτία στις μετεγγραφές του ΟΦΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Η ΕΠΟ δεν έβγαλε δελτία στις μετεγγραφές του ΟΦΗ

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   1:00 π.μ.  |  Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Η ΕΠΟ δεν έβγαλε δελτία στις μετεγγραφές του ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ περίμενε από την ΕΠΟ να εκδώσει τα δελτία των 8 μετεγγραφών που έκανε τον Ιανουάριο αλλά η ελληνική ομοσπονδία απάντησε αρνητικά.
Με περιορισμένες λύσεις θα παραταχθεί ο ΟΦΗ στο ματς κυπέλλου με την Skoda Ξάνθη αφού η ΕΠΟ δεν έβγαλε δελτία στους παίκτες που αποκτήθηκαν τον Ιανουάριο.

Ο Αναστόπουλος εδώ και καιρό χρησιμοποιεί μόνο 14 παίκτες οι οποίοι έχουν κουραστεί και δεν έχουν τη δυνατότητα να πάρουν ανάσες.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...