Άδωνις: «Τι ωραίο που είναι το Μαρούσι με τα χιόνια»! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Άδωνις: «Τι ωραίο που είναι το Μαρούσι με τα χιόνια»!

Άδωνις: «Τι ωραίο που είναι το Μαρούσι με τα χιόνια»!

Ενθουσιασμένος ο βουλευτής της ΝΔ από τις καιρικές συνθήκες και το θέαμα από το σπίτι του

Ενθουσιασμένος φαίνεται ότι είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης με το χιόνι που πέφτει στα βόρεια προάστια.



Η πραγματικά ασυνήθιστη έντονη χιονόπτωση δεν άφησε ασυγκίνητο τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος ανέβασε μια φωτογραφία στο Twitter με το χιόνι που αντικρίζει από το σπίτι του, σχολιάζοντας: «Τώρα στο Μαρούσι, τί ωραίο πού είναι...».



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook