Άδωνις: «Τι ωραίο που είναι το Μαρούσι με τα χιόνια»! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Άδωνις: «Τι ωραίο που είναι το Μαρούσι με τα χιόνια»!

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   10:50 π.μ.  |  Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Άδωνις: «Τι ωραίο που είναι το Μαρούσι με τα χιόνια»!

Ενθουσιασμένος ο βουλευτής της ΝΔ από τις καιρικές συνθήκες και το θέαμα από το σπίτι του

Ενθουσιασμένος φαίνεται ότι είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης με το χιόνι που πέφτει στα βόρεια προάστια.



Η πραγματικά ασυνήθιστη έντονη χιονόπτωση δεν άφησε ασυγκίνητο τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος ανέβασε μια φωτογραφία στο Twitter με το χιόνι που αντικρίζει από το σπίτι του, σχολιάζοντας: «Τώρα στο Μαρούσι, τί ωραίο πού είναι...».



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...