Με τους δυο γιους της έκανε βόλτα στα μαγαζιά πριν λίγες μέρες η Αγγελική Ηλιάδη η οποία τους τελευταίους μήνες ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με το μεγάλωμα του 8 μηνών Βασίλη και του 10χρονου Μπάμπη.
Ο φωτογραφικός φακός, του HELLO, απαθανάτισε μαμά και γιους να κάνουν ψώνια ενώ σύμφωνα με το περιοδικό, δεν αποκλείεται να δούμε την Αγγελική σύντομα νυφούλα στο πλευρό του αγαπημένου της Σάββα Γκέντσογλου! Και μάλιστα την ίδια μέρα με την βάφτιση του μικρού Βασίλη.
Την ίδια ώρα η δημοφιλής τραγουδίστρια ετοιμάζει και το επόμενο βήμα της στη δισκογραφία
TLIFE
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!