Τους 65 έφτασαν οι νεκροί από τη γρίπη, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία του ΚΕΕΛΠΝΟ καθώς ακόμη δύο άνθρωποι πέθαναν το τελευταίο 24ωρο. Αυτή την εποχή η γρίπη είναι σε έξαρση στην Ελλάδα.
Η γρίπη, σύμφωνα με το ΚΕΕΛΠΝΟ, δείχνει να εντείνεται λόγω της μεγάλης διασποράς αλλά και λόγω του συγχρωτισμού σε κλειστούς χώρους εξαιτίας του κρύου των τελευταίων εβδομάδων.
Συνολικά 134 ασθενείς νοσηλεύτηκαν σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, ενώ 21 κρούσματα παραμένουν ακόμα σε ΜΕθ.
ΠΗΓΗ : ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!