Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου διοργανώνουν Εθελοντική Αιμοδοσία την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 8πμ- 2.30μμ στο Παπαστράτειο Μέγαρο της ΓΕΑ. Καλούντε οι παλιοί εθελοντές αιμοδότες, αλλά και όσοι επιθυμούν να αιμοδοτήσουν για πρώτη φορά, να προσέλθουν και να ενημερωθούν.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!