Αιμοδοσία το Παπαστράτειο την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Αιμοδοσία το Παπαστράτειο την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου

koi-aimodosia-19-12-14e

Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου διοργανώνουν Εθελοντική Αιμοδοσία την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 8πμ- 2.30μμ στο Παπαστράτειο Μέγαρο της ΓΕΑ. Καλούντε οι παλιοί εθελοντές αιμοδότες, αλλά και όσοι επιθυμούν να αιμοδοτήσουν για πρώτη φορά, να προσέλθουν και να ενημερωθούν.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook